آنچه یافت می نشود آنم آرزوست

درصورت در دسترس نبودن www.ssn2.blogsky.com

آنچه یافت می نشود آنم آرزوست

درصورت در دسترس نبودن www.ssn2.blogsky.com

تقاضای چهل میلیونی بهداد برای بازی در «ستایش»!


حامد بهداد


حامد بهداد ماه‌ها قبل، در ابتدای تولید مجموعه تلویزیونی «ستایش» در مقابل پیشنهاد بازی در نقش «طاهر» برای هر ماه مبلغ چهل میلیون تومان را تقاضا کرده بود.

 حامد بهداد برای بازی نکردن در یک سریال تلویزیونی درخواست دریافت دستمزد بالایی را مطرح کرد تا ماجرا خود به خود منتفی شود!

شنیده می‌شود بهداد ماه‌ها قبل، در ابتدای تولید مجموعه تلویزیونی «ستایش» در مقابل پیشنهاد بازی در نقش «طاهر» برای هر ماه مبلغ چهل میلیون تومان خواسته است. سازندگان سریال نیز که حاضر به پرداخت چنین دستمزدی نبوده‌اند، پس از آنکه از چانه زدن برای تجدید نظر بهداد نتیجه‌ای نگرفتند، مهدی پاکدل را جایگزین او کردند.

بهداد ماه‌ها قبل، در ابتدای تولید مجموعه تلویزیونی «ستایش» در مقابل پیشنهاد بازی در نقش «طاهر» برای هر ماه مبلغ چهل میلیون تومان خواسته است. سازندگان سریال نیز که حاضر به پرداخت چنین دستمزدی نبوده‌اند، پس از آنکه از چانه زدن برای تجدید نظر بهداد نتیجه‌ای نگرفتند، مهدی پاکدل را جایگزین او کردند.

جالب آنکه گویا بهداد در جمعی خصوصی با اشاره به این اتفاق، گفته بوده که اصلاً قصد بازی در چنین سریالی را نداشته و به عمد رقم مذکور را پیش کشیده تا قضیه بدون ایجاد کدورت، رفع و رجوع شود.

بهداد سال گذشته نیز پیشنهاد بازی در سریال «به کجا چنین شتابان» را با بی جواب گذاشتن گروه تولید، از سر باز کرد تا نقش موردنظر به بابک حمیدیان برسد.

هر چند بازی بهداد در سریال «سایه آفتاب» طی اوایل دهه حاضر به شدت با استقبال بینندگان تلویزیون رو به رو شده بود، اما سریال بعدی‌اش که در همکاری با حسین سهیلی‌زاده (مجموعه «آخرین دعوت») شکل گرفت، چنگی به دل نزد. اتفاقی که احتمالاً این بازیگر جوان را از تلویزیون دلزده کرده است. هر چند حذف بخشهایی از بازی او در سریال «یک مشت پر عقاب» را نیز می‌توان عامل دیگری برای دوری خود خواسته‌اش از عرصه سریال یا تله‌فیلم ارزیابی کرد.

سینما و تلویزیون تبیان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد