آنچه یافت می نشود آنم آرزوست

درصورت در دسترس نبودن www.ssn2.blogsky.com

آنچه یافت می نشود آنم آرزوست

درصورت در دسترس نبودن www.ssn2.blogsky.com

یکی ازعقل می لافد یکی طامات میبافد ----------------

یکی ازعقل می لافد یکی طامات میبافد    بیا کاین داوری هارا به پیش داور اندازیم

بازم سلام.ایام فاطمیه هم تموم شد.دیروز یکی از دوستان عزیز با مادرش عازم خانه خدا بودن.دلم شیکست به خاطر تموم بدیهام ازش خواستم ازخدابخواد من وببخشه.امروزبعداز مدتی اومدم دانشگاه.آخه ارائه پروژه داشتم.مضوع پروژمو نرم فزاردیتاماین معرفی کردم.استادم ازم راضی بود وبچه ها تشویقم کردن.اما نتونس خوشحالم کنه چرا که خوشحالی زودگذربود.آخه آدم از خودش راضی باشه بستگی به هدفی داره که واسه رسیدن بهش تلاش میکنه.دوسام عزیزن اما بعضی ها تو دل جادارن.خوبه آدم دوستش همیشه خدا باشه.سرکلاس که بودم یک عزیزی با اس ام اسش بهم قوت قلب داد.خدایا این دوست  عزیز را درتمامی لحظات دریاب مباداخسته شود وبیمارشود.دلش را از شادی سرشارکن وآنچه را به بهترین بندگانت عطا میکنی به همه آدما خصوصا این ارجمند عطاکن.

حرفها دارم اما...بزنم یا نزنم؟
با توام با تو! خدایا !بزنم یا نزنم
همه حرف دلم با تو همین است که(دوست...)
چه کنم؟حرف دلم را بزنم یا نزنم؟
گفته بودم که به دریا نزنم دل اما
کو دلی تا که به دریا بزنم یا نزنم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد