آنچه یافت می نشود آنم آرزوست

درصورت در دسترس نبودن www.ssn2.blogsky.com

آنچه یافت می نشود آنم آرزوست

درصورت در دسترس نبودن www.ssn2.blogsky.com

جان باختن روح الله داداشی قویترین مرد ایران

روح الله داداشی قویترین مرد جهان و ایران متاسفانه چند شب پیش در راه برگشت به منزل در کرج توسط چند فرد ناشناس با ضربات چاقو به قتل رسید.  وی که با اتومبیل خود در حال حرکت بود توسط چند نفر مورد حمله قرار می گیرد و بعد از درگیری شدید با ضربه آخر به گلویش کشته میشود. هنوز از جزئیات این حادثه دردناک خبری در دست نیست.داداشی به هیچ عنوان اهل خلاف و مسائل حاشیه ای نبود و اخلاق و صفات پهلوانی در وی وجود داشت.


                                              لینک دانلود ومشاهده


مطالب مرتبط

 عملیات ویژه شناسایی و دستگیری عاملان قتل داداشی/دوشنبه، تشییع جنازه قوی ترین مرد ایران و جهان

گفت‌وگوی اختصاصی با تنها شاهد قتل داداشی/انگار چند ماه برای کشتن روح‌الله برنامه ریخته بودند


نظرات 3 + ارسال نظر
سید جواد نقیب پور جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:06 ب.ظ http://www.jnp.blogfa.com

سلام صابر جان حالت خوبه چطور مطوری روبه راهی
صابر جان یه سوال داشتم
میخواستم بدونم چه جوری تو بلاگفا لیست موضوعات درست کنم اخه خیلی ضروریه
اینجا تو بلاگ اسکای تو لیست موضوعات درست کردی اما فکر کنم تو بلاگافا فرق کنه
من تو قسمت موضوعات مطالب رفتم اونجا نوشته بود عنوان موضوع زیرش هم نوشته بود جابگاه موضوع من در قسمت عنوان موضوع به طور مثال نوشتم سخنان حکیمانه اما نمیدونم چه طوری پست های صفحه ی سخن حکیمانه را به لیست موضوعاتی که ساختم ربط بدم لطفا کمکم کن ممنون

سید جواد نقیب پور جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:18 ب.ظ

سلام صابر جان ای کاش زودتر ازت پرسیده بدم همین که بهت گفتم خودم یاد گرفتم دستت درد نکنه دیگه لازم نیست بگی

خشایار شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:25 ب.ظ http://khashayarnasiri.blogfa.com/

میگم این تاسیسات خونمون ایراد پیدا کرده ، مصرف Up مون رفته بالا ، لطفا ما را در پرداخت قبوض آن همراهی کنید.
منتظریم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد